Spalio 17 d. advokatų profesinė bendrija „Žabolienė ir partneriai METIDA” kartu su Energetikos ir technikos muziejumi pakvietė į nemokamą renginį, kurio metu diskutuota apie prekių ženklų evoliuciją.
Kaip ir kodėl keitėsi prekių ženklai per kelis dešimtmečius, kodėl kai kurie prekių ženklai žinomi visame pasaulyje, o apie kitus niekas nėra net girdėjęs? Ko vartotojas tikisi iš prekės ženklo? Kaip asmeninis įvaizdis gali prisidėti prie verslo (ne)sėkmės? Kokia komunikacija efektyvi ir vertinga prekių ženklams? Kiekvienas pranešimas – trumpa istorija apie savo patirtį: prekių ženklų sėkmę, skaudžias nesėkmes ir reputaciją.
Renginio programa:
15:30 – 16:00 Dalyvių registracija ir pasitikimo kava.
16:00 – 16:30 Tomas Bartninkas, reklamos agentūros „McCann Vilnius“ strategijos direktorius| Ateities komunikacija.
16:30 – 17:00 Antanas Toliušis, „Instead OF“ generalinis direktorius| Pradėkime nuo prekės ženklo.
17:00 – 17:30 Matas Pajarskas, „WoodWe“ įkūrėjas | Ko tikisi vartotojas iš prekės ženklo? „WoodWe“ istorija.
17:30 – 18:00 Kavos pertrauka/ laisvas laikas muziejaus ekspozicijose su audiogidu.
18:00 – 18:30 Inga Lukauskienė, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ advokatė| Prekių ženklų apsaugos kelias: nuo žodžio iki garso.
18:30 – 19:00 Jurgita Lemešiūtė, „People Link“ vadovaujanti partnerė | Asmeninis profesinis įvaizdis – kokius prekės ženklo formavimo principus pritaikyti.
Renginio moderatorius: Giedrius Juozapavičius, „GConsulting“ įkūrėjas ir vadovas, konsultantas, sertifikuotas marketingo vadovas, autorinės laidos „Rinkodaros guru” vedėjas.
Kilus klausimams prašome kreiptis el. paštu:
[email protected]
Galerijoje – akimirkos iš renginio. Martynos Bakaitės nuotr.